俾次機會你,邊個俾次機會我?

不知大家記不記得這個廣告?(記得的請告訴我,我在網上找了好久。)

建制派議員說,要撥款一億元用於四川賑災,多給一次機會內地政府。山中一般只會用十元來買機會,投注六合彩是也。最多都是用幾十元買一兩支花,價值一億的機會我真的做春秋大夢也沒有想過(做春秋大夢倒是有很多次)。

正如廣告所言,「俾了次機會你,邊個俾次機會我?」我相信有更多人比中共更值得獲得這個「機會」。

This entry was posted in 政治與經濟 and tagged , . Bookmark the permalink.

3 則回應給 俾次機會你,邊個俾次機會我?

  1. bobbyman1881 說:

    咁即系點,捐定唔捐?梗系唔很捐啦, man!!!

  2. Eddie 說:

    我都係這句:唉,香港一億公帑捐款公開地變賂款!

發表迴響

